De cand a lansat pe Facebook pagina oficiala a emisiunii "Alegerile Mihalei", diva a fost asaltata cu zeci de curiozitati din partea telespectatorilor. Ce mananca la micul dejun, de unde pot cumpara rochiile spectaculoase precum cele pe care le imbraca in emisiune, ce fel de autobrozant foloseste, care e parfumul ei preferat – sunt numai cateva dintre intrebarile pe care cei i le-au trimis fanii Mihaelei. Si pentru ca alegerile mici, de zi cu zi, din viata ei nu sunt un secret, diva s-a grabit sa le si raspunda.
Iata ce a spus Mihaela despre autobronzantul „perfect”. „Dupa ce le-am incercat pe toate, l-am ales pe cel care miroase cel mai placut si nu ma face portocalie – e spuma autobronzanta de la Clarins (Mousse Clarins). Exista si un mic secret la utilizarea cremei – aplic inainte o crema oarecare de corp si abia apoi autobronzantul – de multe ori folosesc chiar uleiul Baby Johnson – asa nu mai faci petele alea pe care le cam lasa orice autobronzant, culoarea se instaleaza uniform si nu e exagerata, de parca ai facut o cura de morcovi:) Folosesc manusi de cauciuc (din alea utilizate la vopsit parul), ca sa nu raman cu o culoare ciudata in palma sau in jurul unghiilor. E o solutie buna doar pentru o zi anume, sincer, caci se cam ia la spalat si dusul e obligatoriu inainte sa te bagi in pat. Nu s-a inventat inca o crema autobronzanta care nu pateaza si care are un miros impecabil la sfarsitul zilei…”, a spus Mihaela, pentru Realitatea.
Despre rochia neagra si sexy pe care a purtat-o la editia de duminica, diva le-a raspuns curiosilor chiar in timpul emisiunii: „E o rochie Dana Budeanu, bineinteles!”. Tinuta face parte din colectia Lolita a bunei sale prietene si i-a pus in evidenta decolteul si picioarele foarte frumoase.
Diva asteapta in continuare „Like-urile”, comentariile si intrebarile tututor pe pagina oficiala a emisiunii de pe Facebook, si promite ca va gasi un raspuns pentru toate curiozitatile.
Dupa ce prima editie s-a filmat intr-un mall bucurestean, show-ul „Alegerile Mihaelei” se desfasoara, incepand de duminica, intr-un studio Realitatea TV special amenajat in sediul televiziunii. A doua editie a emisiunii „Alegerile Mihaelei” a inregistrat, in data de 27 mai, audiente spectaculoase. Astfel, potrivit masuratorilor oficiale, in intervalul orar 14-17, Realitatea TV s-a situat pe locul 2, dupa Pro TV, la emisiune uitandu-se in medie 336.000 de romani, dintre care 230.000 din mediul urban. Vedeta le-a pregatit telespectatorilor alte editii incendiare, cu invitati speciali, in fiecare duminica, la Realitatea TV, de la ora 14.05.
Premiata pentru povestile de presa Mihaela Radulescu a fost desemnata, aseara, vedeta cu cele mai multe povesti de presa in cadrul Galei „Celebrity Awards – Aristocrat & Story”. Vedeta cu cele mai multe povesti de presa a fost desemnata Mihaela Radulescu. Vedeta de televiziune nu a putut fi prezenta la eveniment, fiind la Monaco, iar trofeul a fost ridicat de colegii ei de la Realitatea TV, Ema Zeicescu si Cosmin Stan, potrivit Agentiei de Presa Mondena.